Telia


 Mobilen bryter alla samtal efter ett visst antal sekunder, oavsett om man ringer ut eller in. Ingen hittar felet, samma fel som jag drabbades av på alla telefoner när det blev väldigt olyckliga konsekvenser av det. Då visade det sig att dom glömt en detalj bara... INGEN ersättning utgick, jag var uten fast telefon, fast bredband, båda mobilerna och mobilt bredband i tio veckor!

 Bredbandet i den mobila routern har slutat fungera, den får man som förmån för att man har både bredband och mobil och Telia. Nu vill dom vare sig sätta igång kortet eller ge mig en annan koppling som jag kan ha i mobila routern. Så lösningen enligt Telia är att plocka ut kortet ut fasta bredbandets router, pilla i det i den mobila routern, åka och skicka större filer nede vid e-20, åka hem, ta ur kortet ur den mobila routern och pilla i det i den fasta routern. Risk för att kortet går sönder, nytt skall skickas, utan bredband under tiden osv..

Jag betalar för största bredbandet dessutom

ÄLSKAR er Telia!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.