Välkommen

 Välkommen hem du lille glädjespridare

Dom senaste dagarna har jag suttit på trappan och spanat efter dig lilla hjärtat. Hoppas ni föder upp en kull ungar hos mig i år igen.

I dag fick jag en ny chock-besked som verkligen slog undan benen på mig. Orkar inte skriva om detta nu. Det finns dessutom en hel del jag inte orkar skriva om här än. 

Du som håller på med dina vidriga lömska påhitt för att skada mig, du samlar egentligen bara poäng när du redan har massor av tråkigheter på dig redan. Att hata och vilja en människa ont kommer bara gå ut över dig själv till sist, det är ditt eget fel att du inte gjort vad du skulle. Inget du kan hata och hämnas på mig för! Jag vet att du läser detta, du vet vilken traumatiserad människa du ger dig på, det är inte vackert och du lär få skämmas för vad du gjort. 

I kväll har en del av det blivit skickat till juridisk granskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar