Stora dagen

 Ja i dag gäller det då. Utgången av denna dagen kommer att forma resten av mitt liv. Jag har stött på en brutal kyla på min väg för att lösa detta. Nu är bevismaterial skickat till aktuell myndighet, som bevisar att jag talar sanning när jag lämnat ifrån mig företaget för avregistrering i höstas. Detta genomfördes inte och jag fick inte reda på att det inte genomfördes, vilket ledde till att det panikartat blev bråttom att istället rädda företaget och mig från katastrof.

Så mycket onödigt lidande.

Inspelning har även gjorts i Fredags som nog kan vara ett extra trumfkort, skall ta reda på hur värdefullt det var men anar att jag fått med något riktigt värdefullt. Förr eller senare glömmer dom att man spelar in och då kan dom avslöja sig. Fortsättning följer.

Du som vållat mig sådan skada kommer inte att slippa undan i slutändan, det finns för mycket dokumentation. Det är nästan lite stimulerande att sätta igång med rättegången nu, så har jag inte känt förut, det har bara varit ett nödvändigt ont.

Och på tal om ont, dessa muskler som inte kan syresätta sig värker något alldeles outhärdligt! Tummarna värker, var på sitt sätt och senaste dygnen har jag varit gravt illamående, skakat och blött näsblod. 

Allt direkt kopplat till kommunens ageranden på olika sätt. Från stressutlöst sjukdom som verkar vara omöjlig att behandla och kanske permanent. Likaså skador i deras fuskbygge. 

Helt otroligt allt detta man hoppas det går att få ordning på nu. Nästa grej blir att företaget får göra en anmälan också, inte bara jag som person. Men först måste företaget räddas annars kan det inte ställa kraven för att få ut sina förlorade pengar, och det är ju en hel del...

Honey... en av valparna som förolyckades i kommunens fuskbygge, kommunen vägrar ersätta dom och vägrar även reklamera bygget.

På en inspelning säger en av tjänstemännen såhär om hennes död: "Hon har visst hundar där ute som farit illa" och han säger vidare att han "pratat många gånger om henne med ________ (Kommunjuristen i Skara) må du tro, så hon kommer ingenstans". 

Så går snacket, från denna spindeln i nätet som styrt allting i denna fasansfulla riktning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.