Räknar dom?

 Skadeståndet har inte inkommit på mitt konto än. Dom skulle vara klara med detta i veckan så vi får väl se vilken dag som helst då hoppas jag. Nu skulle kirskål och andra saker varit skördade och på tork för att vara foder i vinter, men förvaringsplatsen är inte återställd. Undrar om dom räknar med den extra kostnaden för höns och vaktelfoder under dom här åren? Om man tänker efter så är det ganska många små och större extra utgifter kopplade till fuskbygget och dom andra katastroferna som tärt på både min och bolagets ekonomi.

Skall vi gissa på att dom högakningsfullt struntar i dessa? Ja det tror jag!

Och dagen till ära mår jag kass, musklerna värker, jag känner mig sjuk och hostar grönt. Är klar med djuren för dagen, nu ska jag vila resten av dagen och längta efter att få tag på mat i morgon. Ägg är bra men det blir ensidigt och nya kylskåpet har inte kommit så det blir som det blir under tiden. Om det nu ens kommer bli ordning med försäkringsfrågorna DENNA gången? Haha man blir lite luttrad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar