tack staten för sista gång

 För att finansiera alla extra utgifter som den här cirkusen med kommunen/staten har gett mig hade jag behövt ha mitt företag igång. Men för att finansiera tiden för att kunna kämpa mot de samma får ju tiden tas någonstans ifrån, jag har tagit den från mitt företag och mitt övriga liv. Några andra timmar, förutom sömnnen har jag inte att ge.

Allt handlar bara om den här kampen samt all möjliga nödlösningar här hemma för att få livet att fungera någorlunda under tiden. Jag är helt utmattad.

Men vad gör man? Detta har varit mitt liv nu sedan jag kom till Sverige från nord-Norge som tonåring.

Helt ensam i min kamp.

Hur länge orkar jag?

Nu kommer kenneln att läggas ned under tvångsmässiga förhållanden. Inte för att kenneln går dåligt utan för att jag lever under dessa omänskliga förhållanden som jag inte kan rå på.

Tjänstemän som kastar mina värdefulla papper så inga försäkringar gäller, kommunen som satt ett fuskbygge på gården här, som drar stora pengar eftersom det är en "tvättstuga" med alla sina vattensystem, OISOLERAD och därmed slukar penngar på vinter för att inte allt skall frysa sönder. Detta fuskbygge har tippat bakåt, står fullt med vatten och jag har lämnat alla förstörda grejer kvar där inne tills det hela utreds av kommunen/jurister/försäkringsbolag. Jag har BETALAT hela lånet till kommunen för detta fuskbygge! Och mer därtill. Jag har skadat mig, med bestående skador där inne. Får ingen reklamation.

Stormskador på kenneln, huset, skorstenen krossad av Sveaskogs träd, hela trädgården sönderkörd med djupa maskinspår för att få ned sveaskogs träd från taket, branden, dusch ute året om, ingen tvättmöjlighet och nu rånad på alla pengar. Och på grund av dom kastade pappren bland annat så kan inga försäkringar täcka något alls. Ja det går ju inte det här.

På grund av detta och mycket annat dom gjort mår jag dåligt, såpass att jag fått söka vård. Jag har ingen tid till kenneln och därmed ingen inkomst på den. Kenneln har dock gått bra förra året så då får jag betala skatt, eftersom det inte tillåts att jag jobbar med den så kan jag inte betala skatten och då tar kronofogden kenneln. Det handlar inte om mycket pengar men vart ska dom tas ifrån nu när jag inte får ta valpar och sälja?

Kul va? Tack staten, detta är ren skadegörelse

Man slår ihjäl en helt oskyldig person och ett fungerande företag. Och lägg då till alla år i husarrest på "Skräckholmen" där xet skulle få "jobba på kenneln" när vi gått isär, vilket spårade ur och vare sig kriminalvården, polisen, sociala myndigheter eller hans övervakare behagade hjälpa mig utan jag fick leva på flykt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar