traffarbete som straffarbete

 Jag får ju inte lön för att arbeta så länga jag inte tillåts att ha kenneln igång. Mest för att jag ju inte hinner nu när jag fått detta galna pappersarbete på nacken, och alla inspelningar som skall gås igenom och skriva ned vartenda ord. Koppla det hela till datum, mejl och dokument. Ett straffarbete i sig, dessutom obetalt då givetvis.

Och så hotet om att bli bostadslös på grund av allt kommunen ställt till med av gigantiska extra kostnader som jag ju givetvis inte klarar om dom inte får fram kopior på alla kastade dokument och försäkringarna tar det, som dom egentligen skulle.

Jag kan inte sätta mina fodervärdar på pottkanten.

Och skadorna från gårdagens och nattens blåst är numera mestadels åtgärdade här på förmiddan. Det som skadats är



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.