Spyor och blod

 Ja nu är det illa. Efter gårdagens alla förtvivlade rop på hjälp, som fullkomligt ignorerades, känner jag mig regelrätt döende. Jag fick en fasansfull och oförglömlig chock i ett dödsbud också. Jag har inte ens kunnat ta det till mig, förstå det eller kunnat vara till den hjälp jag velat där. Jag skäms för detta och vill av hela mitt hjärta försöka i dag. Samtidigt som det nu skall jagas pengar tills på Måndag, annars krossas kenneln. 35 års arbete, slit, hopp, förtvivlan, blod, svett och tårar.

Jag skakar, kräks, blöder näsblod och i går slocknade jag vid sextiden på kvällen.

I morse vaknade jag till en ny tortyrdag, mer jakt mot tiden, annars dör hela mitt livsverk. Måste ha ihop 20 000 innan Måndag. Allt för att tjänstemän dabbat sig. Går såklart att processa om senare men då är det ju för sent.

Jag hatar verkligen hur detta samhälle är uppbyggt. Att det inte kan "rensas" från oseriösa tjänstemän som sitter på rumpan och håvar in pengar på att göra såhär?

Personen bakom det mesta av mitt elände baktalar mig till sina chefer och andra som kan "färgas" till att besluta på visst sätt mot mig. Jag har inspelningar av detta, bland annat bryter han min sekretess ganska så rejält. Han utmålar mig som alkoholist (vilket jag långt ifrån är som i princip aldrig nyttjar något alls), han utmålar mig som att jag är en person som "handlar massa på kredit och vägrar att betala" (vilket jag inte gör), han utmålar mig som en som har "hundar som farit illa" (när två värdefulla valpar dog till följd av att fuskbygget som kommunen ställt här tippade bakåt och dörrarna gick sönder så dom kom in och fick tag på råttgift) Jag har krävt ersättning för dessa två men vägrats detta. 

DEN SOM VILL KAN MEJLA MIG SÅ FÅR NI INSPELNINGEN

KOMMER ÄVEN SKICKA DEN TILL MEDIA

OM INTE DETTA NU OMEDELBART REGLERAS PÅ ETT KORREKT SÄTT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.