Nu tickar det mot katastrof

 Nu kommer vintern och minusgraderna. I dag har jag fått sätta igång värmen ute i fuskbygget. Det kommer att verkligen SLUKA ström. Därför har jag stängt av värmen helt i köket, nästan helt i vardagsrummet (kylskåpstemperatur, vilket medför att jag inte behöver ställa in mjölken alls, praktiskt när kylskåpet är sönder och ingen försäkringsfråga löst tack vare att jag blev grundlurad av god man).

Inte något ont... ni vet.

Men elräkningen kommer bli på mer än jag har ut i månaden om jag har värme inne. Bara att spara och plågas så mycket man kan, och hoppas på rättvisa och reklamation på fuskbygget så fort som möjligt. 

Nu kommer jag att få timpris inom tre månader, vilket medför att när det trätt i kraft kan jag ha lite mer värme på nätterna i alla fall. Och stänga av i stort sett "allt" på dagtid.

Ny dygnsrytm med andra ord. Passar inte mig alls men det blir att natta runt fyra, gå upp vid tolv-ett och göra det dom kräver el då. 

Då elementen är direktkopplade här får jag ställa klockan på tio, slå på dom, lägga mig igen, gå upp tolv-ett, vara aktiv med mina dagsysslor under dom mörkaste timmarna, stänga av allting runt femtiden på morgonen och försöka göra det som inte gick att göra i mörkret under några ljusa timmar för att sedan lägga mig igen klockan fyra på eftermiddan.

Ett sätt att försöka överleva.

På hemsidan har jag nu, efter chocken med att dom även slaktade mitt företag, återupptagit arbetet med att lägga ut dokument.

Nytt är sidan om "fuskbygget" där dokumenten nu läggs ut ett i taget.

 https://racy.se/Skarakommun/fuskbygget

Även sidan om hur jag blev lurad av överförmyndaren börjar få dokument utlagda

 https://racy.se/Skarakommun/lurad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI

  AI Jag testade att göra en bild med AI, skicka den till chat gpt och be den att skriva om bilden. Här är resultatet. Förvånansvärt bra wri...