Avslag

 I dag fick jag avslag på min begäran om att få ut handlingar som rör kontakten mellan SKK och god man.

 

Nu har jag begärt ut handlingarna som rör varmvattensberedaren som frös sönder, elementen och allt som gick sönder i åskvädret. Likaså frys och kyl som gick sönder i översvämningarna (och massor av mat), jag befarar i alla dessa ärenden att god man bara låtsats jobba med ärendena men i själva verket helt enkelt struntat i det.

Nu sitter jag här eftyer TRE goda män där jag inte får ut mina papper, varav den första helt enkelt KASTAT allt. Nummer två och tre vet ju att dom kan göra likadant, för den förste fick inget vite när hon gjorde så. 

Och dessa har man frivilligt och ödmjukt överlämnat allt viktigt till.... Bara för att man i omgångar varit för sjuk för att våga ha hand om det själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar