Slut på eländet

 Ja man får väl köpa en fet, svart och vattenfast tuschpenna nu då. Skriva www.racy.se på alla sidor av hundtransportlådan på flaket med stora bokstäver och göra sig lite hörd på stan. Bilen är i alla fall fullpackad med förstörda grejer från fuskbygget bland annat som skara kommun ska få utav mig. Värden för tusentals kronor varje år går förlorat för att Skara kommun ställt ett fuskbygge här hemma hos mig, som fullkomligt slukar pengar också tack vare att det är oisolerat och försäkringen tar inget av det som sker i bygget just för att det är fuskbyggt.

INGA papper/besiktningsprotokoll har lämnats till mig från Skara kommun när dom uppförde det! Men jag har till fullo betalat det till dem

Detta mina vänner har jag alltså betalat fullt pris för till dem... Och dom vägrar rätta till det, reklamera det eller ge mig pengarna tillbaka. Jag kan heller inte sälja fastigheten med detta fuskbygge till ett pris så jag kan köpa något annat. Och hyra kommer jag inte kunna betala någonstans för jag betalar hysteriskt mycket lån som gått till bland annat dyrbara reparationer för att saker frusit sönder i kommunens oisolerade fuskbygge... Ni hör ju! Nu får det bli lite uppmärksamhet kring detta så alla får veta hur Skara kommun arbetar och behandlar vissa människor.

Betänk att detta bygge skulle vara en del av ett skadestånd för att dom placerade en knarkare att "jobba" på min kennel, vilket spårade ur och jag fick leva på flykt i flera år, samt lämna mitt hem och blev av med allt jag ägde.

Nu gör jag ett allra sista försök att rädda mitt liv och få slut på den här tortyren, lyckas det inte så avslutar jag detta en gång för alla, jag klarar inte mer. Jag kan bara hoppas att dom inte vågar låta det värsta hända för hemsidan är redan full av bevisning i ärendet (och flera ärenden som har en del samband och kostat hundratusentals kronor) Jag anar att dom inte vill ha en grävande journalist att utreda fallet om jag gått bort för det finns väldigt mycket galenskaper. Jag har till exempel hundratals inspelningar som bevisar riktigt otäcka saker. Och flera tusen dokument, varav många också visar hemska saker som Skara kommun gjort. Axplock ur detta försöker jag lägga ut på hemsidan så ofta jag kan. Målet är att få ut allt, i en överskådlig form snarast.

Dom har slaktat ett helt liv och ett välmående litet företag dessutom, helt i onödan. Mest för att dölja fel dom gjort tidigare, så får det inte vara. Jag skall då i alla fall inte behöva betala hela kalaset när jag inte gjort ett enda litet fel i detta under alla dessa år, bara troget kämpat och trott att det självklart borde lösa sig för att allting är så glasklart och dokumentationen finns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar