Demonstrationer på stan

 Nu har jag lämnat trasiga kläder igen. Denna gång vid stadshuset och socialkontoret. Med tydlig skyltning till hemsidan så alla kan förstå varför och vilken paniksituation detta är. Läget har ju förvärrats nu genom att vattnet stannat helt för mig, inte en droppe vatten till varken mig eller djuren kommer upp från brunnen. Jag vet inte om det är själva pumpen som stannat eller något annat i systemet. Det frös ju i vintras igen, trots alla byggfläktar. Är det oisolerat så är det. 

TACK SKARA KOMMUN FÖR ATT NI SATTE UPP DETTA FUSKBYGGE ÅT MIG, DET SKULLE VARA SOM EN DEL AV ERSÄTTNINGEN FÖR ATT NI TOTALT MISSLYCKADES MED ER SÅ KALLADE REHABILITERING AV MITT X GENOM ATT HA HONOM ATT JOBBA PÅ MIN KENNEL SOM NI KALLADE DET.

TACK...

Själva huset ni satt upp har tippat bakåt, högsta punkten på golvet är avloppet. Det står äckelvatten där inne efter att det runnit i månader utan att ni gjort något åt reklamationen. El och vatten har kontakt där inne, varje städförsök slutar med att det bara blir likadant när man sätter på strömmen igen. 

Försäkringsbolaget tar det inte då det är ett fuskbygge och jag har slängt alla mina pengar rakt i detta slukhål som detta fuskbygge är så jag kan heller inte göra något. Jag betalar redan massor av pengar, från min pansjon varje månad för saker som frusit sönder som försäkringen inte tar... gissa varför?

Samma med alla kläder, sängkläder, hundfällar, mattor osv osv som blir förstört när det inte kan få tvättas under vintern. En del av det inlåst i tvättmaskinen som inte går att öppna när det hela fryser. Själv duschar jag utomhus året om för att inte "roffa åt mig" när jag fick mitt hem godkänt, lånet beviljat av skara kommun och dessa satte upp bygget åt mig. Jag var bara glad att rädda mitt liv och ha någonstans att bo som fungerade.

LÖS det här nu, jag har inte mycket krafter kvar. Det är tortyrliknande förhållanden ni utsätter mig för.

Nu kommer jag inte ge mig. Jag tar med något av allt som är förstört varje gång jag åker till stan. Lämnar och lappar så det ska bli känt vad som skett om jag beslutar mig för att avsluta mitt liv.

Funderar på att riva loss en bit i taget av fuskbygget också och lämna... Kanske är mer uppseendeväckande? Jag tror inte någon privatperson skulle vilja bli behandlad såhär, eller att deras nära och kära skulle råka ut för liknande så jag tror det finne Mååånga människor som skulle bli förbannade om dom riskerade sånt här. Kommunen måste trots allt ta ett ansvar för sina medborgare, även i de fall vissa tjänstemän gjort fel. Inte bara sopa det under mattan och plåga enskilda personer i skymundan såhär.

Dom som ligger bakom skall jag göra kända

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar