Pina

 Eftersom tryckströmbrytaren och kanske något mer är sönderfruset i fuskbygget (och alla pengar går till att betala andra reparationer där ute samt extrem el så finns ingen chans att reparera det själv, försäkringen tar det inte eftersom det är ett fuskbygge) så blir varje dusch en plåga. Kallvattnet i tanken är ljummet (vilket gör att jag blir rädd för legionellabakterier, vilka är dödliga) så jag får spola ur allt innan jag använder vattnet varje gång, det säger dom skall räcka. Men då får ju pumpen gå länge och massa el i onödan där med. 

Sedan när man skall duscha så blir vattnet fört väldigt varmt och sedan väldigt kallt. Vilket gör att man får skynda sig däremellan samt springa runt knuten, in och sätta fötterna i översvämningsvattnet, reglera temperaturen, ut igen och ibland samma procedur tre-fyra gånger. Ibland fryser jag så jag så jag mår illa och i dag var jag nära att bli liggande där ute i muskelutmattning.

Snälla Skara kommun, rätta till detta nu! Jag duschar utomhus, rätt på marken vilket gör att det snabbt kan bli farligt kallt när det är fel på saker.

Snälla ni, jag har BETALAT er för detta, få det att fungera eller ge mig pengarna tillbaka...

/Trine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar