Varmt


 Värmebölja är besvärligt. Det tycker mina getingar också, de bor i min grill för tillfället. Jag såg att de började bygga där i våras och eftersom grillen inköptes 2014 och aldrig använts så vräkte jag dem inte.

Jag matar dem och nu i dag fick jag lägga över ett trasigt liggunderlag (som väntar på dom från försäkringsbolaget, tillsammans med typ nästan alla mina kläder som förstörts i översvämningar i fuskbygget och/eller att jag inte kunnat tvätta när det blivit någon minusgrad då kommunens avlopp i fuskbygget fryser)

Det sitter ett gäng vid öppningen och försöker blåsa in svalare luft, stackare. De har ju yngel där inne under den svarta plåten.



Det har varit SIP-möte och när jag återhämtat mig skall jag berätta hur det gick och samtidigt blåsa liv i bloggen igen efter att den varit så eftersatt under tiden jag förberett för mötet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...