Nyss svarat på


 Tänk om jag klarade av att jobba med det här i ett antal timmar per dag...  Men bara nu i samband med mejlet och svaret på det så får jag rätta mig själv nu när jag skriver för jag skakar så jag knappt träffar tangenterna.

Så nu blir det skak, sedan muskelutmattning och flera dagar helt förstörda. Och jag som försöker komma ikapp både ute och inne efter två års depression.

Men jag skall i alla fall satsa på att kopiera och lägga ut dokumenten där det finns med att jag levt i långa perioder utan pengar och mat under tiden på "skräckholmen". Där jag ansökt om socialbidrag och fått nej. Inte för att jag velat leva på bidrag utan för att xet som omsorgen hade att "jobba på kenneln" förfalskade fullmakter och tog ut min lön när jag jobbade.

Allt står ju där och det var den här misären jag skulle få pumphuset som del av skadestånd för. Bara en sån sak.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...