Skit

 Nu får vi se hur det gått med högtryckstvätten då, den stod där stelfrusen i morse. Jag fick muskelutmattning och orkade inte dra den i hus. Inte bra om den är sönder nu, men hoppas det inte var allt för kallt i natt. Jag kollade väderappen och det skulle vara en plusgrad, men det har det definitivt inte varit.

Såhär blir det, kommunens sätt att hantera det här ärendet ger ständigt ringar på vattnet, både ekonomiskt, fysiskt och psykiskt.

Och så har de nu talat om för mig att det skall fortsätta.


Varje dag längtar jag efter mina hundar som för länge sedan är borta och mitt lilla välmående företag som kommunen slaktade. Jag fick ju hastigt ge bort hundarna när jag fick depressionen, det skulle blivit ett djurskyddsärende annars. Det kan man ju tänka sig hur vissa av mina hatare inom kommunen skulle känna för.

Att det kan få vara såhär? Att enstaka personer kan missbruka sin post till att dräpa en människa såhär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...