Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikattack. Detta är jag tacksam för. Jag kommer nu också få hjälp med överklagande på senaste beslutet. Och hjälp att få vederbörande chef att klämna fram någon motivering till beslutet samt vad man skall få med i överklagan. Och vart den skall. När jag tragglat med dem på egen hand har det ju inte funnits någon ”nästa instans” enligt samna chef. Det är ju tydligen inte sant.
Hopp, dödsförtvivlan, nytt hopp osv osv det är mitt liv det. 
Är så trött och less men det finns numera så många seriösa människor som vet hur det hela ligger till och det ger mig styrka. Bara att några vet och ser och tror på mig är ovärderligt. TACK! Ni vet vem ni är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...