Nya tag i dag

Skakig hela dagen efter traumat i går, nu lär det vara såhär ett tag. 
Jag kastade mig till stan en sväng för att göra ärenden efter att jag gjort djuren på morgonen. Nu sitter jag i sängen med iskalla stela händer och försöker få värmen i mig efter att ha nästan slutat skaka, det brukar bli så. Och om en stund kommer muskelsvagheten, då skall jag inte ge mig ut med varken bil eller gå med hundar innan den gett sig. Sådär funkar skaka, frysa, halvdöd-syndromet för mig. Det är mycket handikappande.

Vad som sker är skakningar från panikångest, sedan mjölksyra och svårt att syresätta musklerna, som i sin tur ger den där skrämmande muskelsvagheten som nästan dödat mig innan jag började lära mig att leva med det. Det där frysandet kommer när skakningarna avtar och musklerna dör.
Allt detta är stressutlöst och hänger ihop med kommunens två enormt förödande fel de gjort i mitt ärende.

I går gjorde de klart att det här inte skall ta slut heller, de tänker inte stå för vad de gjort trots att det nu finns bevis och åter bevis på i stort sett allt. Och utöver detta, dessutom bevis på att de vid minst tre tillfällen gjort sig av med papper som var mina bevismaterial... Hur sjukt är inte detta?
Men jag tragglar på med hemsidan så länge jag lever. Det finns flera hundra inspelningar till att gå igenom och många av dessa är ju ytterligare bevis. Så det borde väl finnas chans att få detta till IVO, JK, Tingsrätten eller förvaltningsrätten.
Vi får se, det är tufft nu.

När ska man bli rabiat?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Positivt

Möte i dag. Fortsatt beviljad boendestöd och kontaktperson då jag blir så oerhört sjuk fortfarande med muskelsvagheten efter varje panikatta...