El och vatten

 Det kan vara lite spännande när det finns vatten i elsystemet och dessutom på flera ställen. Efter att Sveaskogs träd föll över huset har det ju varit ett rent krig med försäkringsbolaget, kommunen och Sveaskog om hur detta skall kunna lösas. Inte så kul att pilla i proppskåpet när jordfelsbrytaren slagit till. I dag skulle jag få besked om när det här mötet skall vara där vi skall kunna komma fram till något om detta och allt det andra. Men jag skulle höra av mig i morron igen för alla parter hade fortfarande inte svarat. Han skulle pocka på dom igen så nu hoppas vi det börjar hända något. Jag drog ur en rad kontakter och testade att få igång strömmen igen, nu har jag ström i delar av huset i alla fall.

Förr eller senare lär jag väl brinna inne av denna orsak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar