Ondskefullt

 

Nu har jag slaktat fyra av fem brahmahönor. Rent krasst fick jag prioritera för att spara så många liv som möjligt. Kycklingarna har ju flyttat från den tillfälliga kycklinggården till den tillfälliga hönsgården. Då pappren fortfarande inte är återfunna hos kommunen är ju det ordinarie hönshuset klart eller ens kommer bli det i tid. Så då vår det bättre att nacka få men store istället för många men små.

Ni som fortfarande håller på och motarbetar mig där på Skara kommun för att jag inte skall få mina försäkringspengar, hur kan ni ens sova på natten? Har ni ingen medmänsklighet? Vad driver er att göra allt detta mot mig? I så många år?

Hoppet om att kunna få upprättelse och förlåta er känns avlägset. Men jag har inte dött än i alla fall, kämpar på så gott jag kan.

Om någon barmhärtig själ skulle kunna tänka sig att hjälpa mig att bara hålla i stolparna när jag bygger ut den tillfälliga hönsgården så finns material hemma. Snälla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar