Nytt brev till kommunen

 

Hej
Nu vädjar jag verkligen om hjälp i min mycket akuta situation. Vattnet har frusit, vintern är på väg på allvar och pumphuset/tvättstugan är fortfarande inte isolerad och det är översvämning i den, den har även tippat bakåt. Hela bygget är ett fuskbygge. Ni har själva besiktigat det. Jag har återbetalat lånet, nu måste jag kunna få reklamera detta. Vad är det som händer? Det är över en månad sedan besiktningen och inte ett enda papper som är av nytta för försäkring eller reklamation har kommit fram, trots att ni begärt att ha hand om mina papper under bygget. Var är pappren? Hur är det med besiktning utan vattnet? Elen? Avlopp? Varför kan jag inte få detta reklamerat? Vem skall betala för alla varmluftsfläktar som står och dånar där ute? Elen är inte gratis just nu. Snälla, någon måste hjälpa mig även om fallet blivit komplicerat, det är ju inte mitt fel.
Jag har upprepade gånger försökt få hjälp, i går blev jag till exempel kopplad runt in absurdum i mina försök att få svar.
Detta är mycket akut
Mvh Trine Andreassen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar