Smärta





Tummen blev genomborrad av en insexbits, en sådan bits är helt platt i framkant så ni kan ju tänka er vilken kraft som skall till för att gå igenom tummen. Inte bara in i tummen. Vid utgångshålet hängde köttslamsor ut och det blödda mycket kraftigt så jag tror inte det sitter något kvar i tummen. Bitsen sitter kvar på min skruvdragarmaskin.

Smärtan är obeskrivlig.

Det inträffade är fel på så många plan. 

Jag jobbar på en tillfällig hönsgård för att försäkringsfrågan kring branden inte lösts.

För att papper och bokföring slängst av god man

Gode mannen som jag fick när jag flydde från ett mordlystet x som slaktat hela mitt förra hem, hela min förra kennel och jag blev undernärd och låg på sukhus.

Jag går ut och jobbar med dessa nödbyggen mellan passen med viktiga skrivelser angående ovanstående. Eftersom jag får panikångest av pappren jag kämpar med så får jag avbryta när detta börjar. Då skakar och gråter jag men utejobbet lindrar detta. 

Jag skruvar upp nät på hönsgården, hängandes två meter upp med handen i tre fingrar i överliggaren (vänsterhanden), håller skruven med tummen och pekfingret, skruvdragaren i högerhanden med den trasiga högertummen. Slinter när jag tar i för att bitsen inte skall slira i skruven då träet var väldigt hårt.

Vad gör ni andra under storhelgerna? 

Jo och by the way: Kommunen svarar inte ens på mina vädjanden om hjälp med tvätt och dusch efter att både vattnet frusit och avloppet frusit. I den OISOLERADE tvättstugan dom ställt här och som jag ÅTERBETALAT lånet till dom för. Jag är stressad, förkrossad och rädd för hur detta skall gå.

Fallet har överlämnats till Länsstyrelsen för granskning så nu hoppas jag på någon form av rättvisa, det vore sååå underbart.

Jag ansökte om nödhjälp av omsorgen till antibiotikan och förband. Fick ett fräckt svar med en lång radda saker som jag skulle inkomma med, diverse intyg från bank osv. Hur skulle jag hinna det? En del saker vet jag inte ens hur man gör för att kunna vaska fram till dem. Det lät som att jag ansökte om socialbidrag, vilket det ju såklart inte är.

Detta fick dom till svar från mig, det skall bli intressant att se deras reaktion

Tackar så hjärtligt för hjälpen...
Ni får göra så många undersökningar ni vill givetvis. MEN vad har det med saken att göra? Att ni har sett till att allt detta har skett vet ni mycket väl själva. Ni har själva besiktigat huset. Jag har vare sig fått besöksprotokoll eller ens ett uttalande från mötet/besiktningen, varför?
Om jag åsamkade eran byggnad skada och ni ville ha ersättning för skadan och dom extra kostnader som det fört med sig, skulle jag då kunna begära att ni inkom med alla era uppgifter för att ni skulle kunna få ersättning av mig?
Jag vill ha alla mina dokument som jag beställt, i synnerhet dokumentet från mötet där ni ville kontrollera att hundar var skjutna för att lånet skulle komma till.

Jag förstår att detta är helt komplett galet som ni håller på med mot mig, och man kan undra varför? Av gänget ni höll nede på min kennel, vilka ville jobba? Jo bara jag, men ni lät mitt jobb bli förstört trots att gänget jobbade mest med att få slippa jobba ungefär. Jag gick heltidsstudier under tiden dom trakasserade mig och vilka av dom gjorde något sådant för att kunna jobba? Nej dom stal, knarkade, misshandlade mig och djuren och ni tittade på! Otaliga djur fick lida, säljas för knarkpengar och många dog. HUR kan allt detta få hända? Och HUR kan man då lova bot och bättring med lånet och min flykt till mitt lilla torp för att klara livhanken. Och HUR kunde man då avsluta arbetet, låta mig betala tillbaka lånet och inte göra färdigt? Så att en tvättstuga skall stå där utan isolering? HUR kan ni komma undan med att stå för den extra elkostnaden? Och skadorna i samband med detta?

Jag skall köra in min bil, laddad med lappar om hemsidan. Den kommer inte hit mer utan ni får göra som ni vill med den men den lär ju väcka uppmärksamhet innan den forslas bort i alla fall. Det här förfärliga ni håller på med måste få ett slut nu. ALLT som har med dessa skador kommer köras in till er, bit för bit tills det blir ordning. Tänk att ni hade för avsikt att låta mig vara utan min antibiotika. Och det mest skrattretande är att skadan kom till av den anledning den gjorde. Detta står nu i bloggen och kommer ut på förstasidan på hemsidan i mån av tid och ork. Två skadade tummar till följd av det där fuskbygget, bara det borde ni vara skadeståndsskyldiga för.

Nu finns antibiotikan hemma, fick tag på den i sista stund. Även förbandsmateriel. Skakande och gråtande inne på apoteket på grund av er nedvärderande och fräcka behandling. Som att det handlar om socialbidrag? Ellerhur? Ni VET ju vad det hela handlar om... Man undrar ju vad som driver medmänniskor till sånt här.

Mvh Trine Andreassen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar