Väntan

 Hoppas ju på svar från flera håll nu, både omsorgens utredning på fuskbygget samt ekonomisk hjälp att driva kostnaderna för det med all extra el just nu. Väntar också på svar från försäkringsbolaget vad gäller advokaten. Blir galen av att vänta men har ju "som tur är" fullt upp med skrivelsen som skall vara klar i morron, min panikångest samt det faktum att avloppet är fruset, och tidvis även vattnet så dusch och tvätt är delvis omöjligt. I synnerhet med två trasiga tummar blir det svårt att nödtvätta för hand också. Mitt hem och min kennel får ligga på is så länge men kämpar fortfarande för att klara mig ur det här situationen.

Ibland undrar man vad som händer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.