Längtan och snälla människor

Jag är ju medlem i lite olika grupper på Facebook, bland annat "Tromsö i bilder". Alltid kul att se bilder hemifrån när man inte en enda gång i sitt liv kunna få ha en endaste semesterdag dit upp. 

Jag skrev helt enkelt ett litet inlägg i gruppen om att bilder från Mestervik önskas. Och folk går ut och tar kort särskilt för mig!!!!

Jag är chockad!!! Vad glad jag blev!!!!!

Och så sitter man här och blir misshandlad av Skara kommun så till vida att hälsan hotas. Sliter heltid i åratal, fråntas all lön, hånas, luras, rånas, skjuts på, lever i skogen i åratal i skräck och sedan fortsätter katastrofen med att alla papper kastas av tjänstemän så det blir ännu en oreversibel mega-katastrof.

Ja vilken skillnad på folk...

Om jag kunnat hade jag flyttat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Omsorgens dag i Skara

  Missa inte omsorgens dag 30 maj - Skara kommuns startsida Nej den skall jag inte missa.